סטודיו לעיצוב פנים

תהליכי עבודה בעיצוב פנים

שלב ראשון: פגישה ראשונית

פגישת היכרות ראשונית ותאום ציפיות לגבי אופי והיקף הפרוייקט. הפגישה תערך במשרד הסטודיו הממוקם בעזריאלי ראשונים-מגדל עסקים והיא חינם ללא תשלום או התחייבות מצדכם, קפה עלינו!

שלב שני:הפרוגרמה

פגישת איפיון צרכים ורצונות, שנועדה לגבש רעיונות לתכנון המבוססים על בחינת הצרכים והרצונות המיוחדים של הלקוח.  הסגנון העיצובי , הצבעים, הגוונים והסגנונות המעודפים. במילים אחרות ,לתרגם את החלומות לביטוי  של שילוב מוצלח בין אסתטיקה לפונקציונאליות. לפיכך, תכנון פנים הדירה וחלליה יבוצע תוך שימת לב לנתונים כמו: מספר דיירי הבית, גיל הדיירים, אזורי המחיה המועדפים עליהם, הרגלים, דפוסים וצרכים מיוחדים (כמו נגישות, מקומות איחסון, אירוח וכו’).

שלב שלישי: הכנת הסקיצות

הצגת רעיונות תיכנון ראשוניים עד לאישור הלקוח. תוכנית זו נקראת סקיצה לתוכנית העמדה המביאה לידי ביטוי את פריסת הריהוט וחלוקת חללים נכונה מבחינה פונקציונאלית ועיצובית. תוך מתן דגש לצרכי הלקוח. בשלב זה  תוצג בפני הלקוח התכנית בעזרת מודלים תלת מימדים שיעזרו לבעל הנכס לקבל תחושה לא רק של הפריסה של הבית או הדירה, אלא, גם את המראה והסגנון שאליו חותרים לקראת העיצוב הסופי. הדמיית תלת מימדית של התוכנית מאפשרת ללקוח להתרשם מהתוצר המוגמר עוד לפני תחילת העבודות.

שלב רביעי: תוכניות מקצועיות,ליווי וביצוע

עם סיכום והחלטה על התכנית המועדפת , ניגשים לשלב הביצועי של הפרויקט בהתאם לאופיו ונגזרות העבודה הנדרשת.  הכנת תוכניות עבודה מקצועיות הכוללות : תוכנית אדריכלית, תוכנית הריסה, תוכנית בנייה, תוכנית חשמל, תכנית אינסטלציה, הכנות למיזוג/מערכות שמע ווידאו, תוכניות פרט נגרות, תכנון גבס, תכנון פריסת גופי תאורה והכנת פריסות ריצופים ליישום. הכנת כתב כמויות מדויק לעמידה בתקציב השיפוץ והכנת אומדן תקציבי לפרויקט שמרכז את הצעות מחירים ממגוון בעלי מקצוע וספקים לבחירת הלקוח.

בנוגע לליווי ברכישות, רמת המעורבות שלי והיקף הליווי נקבעים על ידכם. יש לי ניסיון בעיצוב הכולל הלבשת הבית ואני מעניק  ליווי בבחירת ריהוט, תאורה, כלי סניטריים, ריצוף וחיפוי ואביזרים משלימים. היתרון של עיצוב הכולל הוא בתחושה המתקבלת של אחידות וקו עיצובי משותף והרמוני. אקשר אותכם לכל בעלי המקצוע הטובים ביותר ואמליץ לכם על חנויות מועדפות.תוך הקפדה על שמירה על התקציב הפרויקט.

לסיום יבוצע פיקוח עליון במהלך השיפוץ על מנת לוודא התאמה בין התכנון וביצוע בשטח.

דילוג לתוכן