סטודיו לעיצוב פנים

עיצוב חלל הסלון

טיפים לעיצוב חלל הסלון

הסלון הינו החלל המרכזי בבית, המרכז פעילויות החל מצפייה בטלוויזיה, שמיעת מוזיקה,  מנוחה ועד מקום מפגש ואירוח. המודעות ההולכת וגוברת לעיצוב ולאסתטיקה הגיעה גם אל הסלון וסייעה להפוך אותו לסביבה נעימה וייצוגית, עם ספות נוחות, תאורה רכה ואביזרים משלימים שעוזרים בקביעת הטון והאווירה הכללית בבית.

תכננו מראש

הביאו בחשבון סוגיות כגון מיקום החדר מבחינת החלל, כיווני האוויר ובחינת השימושים המיועדים ותדירות האירוח, אשר יעזרו לכם למקד את החיפוש ולבחור בפריטי הריהוט ובאביזרים המתאימים ביותר. מכיוון שהסלון הוא חלל ייצוגי עליו לבטא את הסגנון ואת הטעם האישי של דיירי הבית.

הדגשת קיר מרכזי

הדגשת קיר מרכזי אחד בצבע חזק או במרקם מיוחד כגון קיר במראה לבנים או טיח דקורטיבי דמוי בטון יסייע להפוך אותו לנקודת מרכז מעניינת ומלאת השראה בחלל.

מניעת עומס ויזואלי

עטרו את קירות הסלון בתמונות בהתאם לגודלו, לא בכל פינה ריקה צריך לתלות תמונה, הדבר עלול ליצור עומס ויזואלי ותחושת אי נוחות.

נוחות

בבית שבו הסלון מהווה מקום מפגש יומיומי ומשמש גם חדר בידור וטלוויזיה כדאי להשקיע במספר מערכות ישיבה שיאפשרו אירוח מספר רב של אנשים או במערכת ישיבה פינתית המשלבת גם “שזלונג” נוח ומרווח. הפרדה יצירתית בחלל ניתן לייצר בעזרת פינות ישיבה אינטימיות של כיסאות מרופדים ומנורת קריאה בצד או פינת ישיבה קטנה המורכבת משתי כורסאות זהות ושולחן צד.

אחידות עיצובית

הקפידו לעצב את הסלון תוך תשומת לב לחללים שצמודים לו, כמו חלל המבואה או פינת האוכל. חשוב לבחור ריהוט שמתאים בגודלו למימדי הסלון . בחרו פריטים פרופורציונאליים לגודלו של החלל.

דילוג לתוכן